środa, 29 października 2014

ROZDZIAŁ 8

~Laura~
   Jeju. Jak ten czas szybko leci. Wydaje mi się, że jeszcze wczoraj byłam tu pierwszy raz i zaczynałam pracę na planie serialu "Austin&Ally". Tymczasem nagrywamy już ósmy odcinek drugiego sezonu! Niesamowite!
   Swoją drogą jestem strasznie podekscytowana. W serialu pojawiła się nowa postać - Kira. Austin będzie "zabiegać o jej względy". Ja kocham miłość i takie wątki na planie to dla mnie prawdziwa frajda i jeszcze ...
- Ziemia do Laaauryyy! - krzyknęła Raini tak głośno, że aż podskoczyłam na krześle po czym upadłam na ziemię. Stołek, na którym siedziałam, przewrócił się i uderzył w kwietnik, który z kolei popchnął komodę, na której stał wazon z kwiatami. Tym oto sposobem moja przyjaciółka siedząca koło komody na sofie była calutka w wodzie spod kwiatków.
- Haha ! - zaśmiałam się - Dobrze ci tak !
- Czekaj ty ... - wysyczała z przymrużonymi oczami - Ja ci pokażę! Tylko znajdę łom !
- AAA ! RAINI ! JAK TY WYGLĄDASZ ?! ZARAZ WCHODZISZ NA PLAN ! - zaczęła krzyczeć nasza makijażystka - Sue, która nie wiem skąd pojawiła się w pokoju. Za bardzo wczuwa się w swoją pracę. Zresztą ona jest chyba trochę nie ten teges. Niektórzy mówią na nią: "Szalona Sue". Ponoć kiedyś zabiegała o rolę w spektaklu teatralnym, jednak została odrzucona i mocno skrytykowana przez reżysera. Kilka dni po tym wydarzeniu zdarzył się wypadek, w którym (o dziwo) zginęli sam reżyser oraz dziewczyna, która dostała rolę zamiast Sue. Najdziwniejsze jest to że stłuczka (był to wypadek samochodowy) nie była tak poważna i żadne z nich nie powinno odnieść większych obrażeń. Po paru tygodniach sprawa ucichła, a Sue - chcąc mieć styczność z aktorstwem - została makijażystką. Nikt nie wie, czemu nigdy nie wróciła do teatru, nie chciała ponownie spróbować. Wszystko wydawałoby się być całkiem normalne, lecz od tamtego wypadku krążą plotki, że to Sue z zawiści zamordowała reżysera i dziewczynę i upozorowała wypadek. Nie wieżę w te wszystkie plotki, ale nie utrzymuję także bliższych kontaktów z Sue. Takie przeczucie.
- Ale bo ja ... - ciemnowłosa zaczęła się tłumaczyć
- DOŚĆ! Cicho i szybko do swojej garderoby ! W TYM MOMENCIE !
Niczego więcej nie musiała mówić, bo Raini z prędkością światła wybiegła z pomieszczenia. Sue natomiast bez słowa odwróciła się i wyszła.
Dobra, ale i ja się muszę zbierać.
W tym momencie do mojej garderoby zza drzwi zajrzała blond czupryna w uroczym nieładzie.
- Gotowa? - zapytał Ross
Mimowolnie się uśmiechnęłam. Nie wiem czemu. On po prostu tak na mnie działa.
- Jasne. Możemy iść - odparłam i ruszyłam z blondynem w stronę planu.
Cała droga ( ta...dwie minuty to bardzo długa droga) minęła nam w bardzo przyjemnej atmosferze. Śmialiśmy się i plotkowaliśmy. Zresztą jak zawsze.
Następnie nadeszła pora kręcenia. Wszystko przebiegało dobrze, bez żadnych komplikacji. Do czasu. Nadeszła scena w której Ally pokazuje Austinowi jak powinna wyglądać idealna randka. I ... co zresztą jest chore, ja ... poczułam się dokładnie jak Ally. Zupełnie tak, jakbym naprawdę była tą postacią. Gdy usiedliśmy koło siebie szybsze bicie serca. Gdy spojrzał mi w oczy, lekkie dreszcze. Gdy objął mnie ramieniem ... tysiące pięknych motylków, które .... rany. Czy ja ... ? Czy to możliwe, że ...? Chyba tak ... Koniec z oszukiwaniem się. Ja ... jestem naprawdę GENIALNĄ aktorką ! (no co xD)
Po skończonej pracy wraz z Rossem, Calumem i Raini ruszyliśmy w stronę wesołego miasteczka.

________________________________________________________________________
Huraaaa!!!!! 
Mam coś! Nareszcie! Krótkie to to i nijakie ale jest !
Moja wymówka - sytuacja taka jak dużej ilości bloggerek. Trzecia gimnazjum.
Bo nie ma to jak ciągłe sprawdziany, kartkówki, przygotowanie do bierzmowania i próbne testy co miesiąc! YaY ! -,-
Mam nadzieję, że choć jedna dobra duszyczka wytrwała i dalej będzie czytać.
Hop hop ! Jest tu ktoś?
( oby .. )
^^
~ Rose

7 komentarzy:

  1. świetny czekam na kolejny.
    znam ten ból, również jestem w 3 gim

    OdpowiedzUsuń
  2. Kom mi się usunął -,- A był taki długi nooooo :cc
    No więc krótko, zwięźle i na temat.
    Przeraża mnie ta Sue o.O
    Niech Lau się jej boi....
    Nooo... Chcę wiedzieć co będzie z tym wesołym miasteczkiem itp. ;)
    Mam nadzieję, że coś zacznie się dziać między Raurą :3
    Zapraszam:

    mydilemma-raura.blogspot.com - zapraszam do komentowania :3

    Ps. Tak... Gimba to złoooooo ;o Ja jestem w drugiej, ale to też nie lepiej niż w 3 ...
    Wtopa... To ja szpadam się uczyć! ^^ Pozdrawiam i życzę weny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://r5-and1d-andbadgirls.blogspot.com/ Zapraszam
    Fajny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jest rozdział...może i krótki ale zajefajny. Serio to z Lau i Raini mnie totalnie rozwaliłaś. A ta Sue...normalnie dreszcze mnie przeszły.....GRRR...STRACH SIĘ BAĆ....hahaha. Ojejku jejku szykuje się Raura...czyli zabawa. Aż się wzruszyłam...one tak szybko dorastają.
    Sory za krótkiego koma...ale pisze to ucząc się do kilkunastu testów...I WANT DIE...kto jest ze mną. Z tego co przeczytałam to ty. Haha...Życzę weny...czekam niecierpliwie na nexta...buźka<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział :*
    Czekam na next ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział krótki, ale genialny!
    Pamiętam jaki ja miałam zamęcior z tym bierzmowaniem testami, wow Oo
    Czekam na nexta xd

    OdpowiedzUsuń